Projekty - tábory

Plavecké příměstské tábory 2025

Rovněž v letošním roce pro Vás připravujeme ve spolupráci s MAS Bohumínsko tradiční letní příměstské tábory Plaveckého klubu Bohumín. Tábory budou opět dotovány z evropských sociálních fondů.

Termíny táborů v roce 2025:

  • 1. turnus - 14. - 18. července 2025
  • 2. turnus - 28. července - 1. srpna 2025

Přihlašování: od 6:00 ve středu 5. března 2025, výhradně na email: plavanibohumin@seznam.cz

Program vhodný pro děti ročníků 2018 - 2012

Dotovaná cena: 

2 000,- Kč / týden / dítě    

  • V ceně celodenní pitný režim, 2x svačina, oběd, vstupné, pronájmy sportovišť a doprava na výlet
  • Platby bezhotovostně, číslo účtu: 2701305164 / 2010 (do zprávy pro příjemce uveďte: jméno a příjmení dítěte - tábor, např. Jan Novák - tábor) 

 Podmínky přijetí:

  • Do 31. března 2025 mají přednostní právo přijetí členové Plaveckého klubu Bohumín
  • Přijato bude na oba turnusy prvních 20 dětí, jejichž rodiče se přihlásí formou emailu na adrese plavanibohumin@seznam.cz, do týdne od potvrzení přijetí zaplatí zálohu 2 000 Kč.
  • Nezbytnou podmínkou k účasti je pak odevzdání přiložené dokumentace a to nejprve kopie elektronicky do 25. června a následně pak nejpozději v den nástupu v papírové formě - přihlášku, monitorovací list podpořené osoby, smlouvu o poskytování služeb péče o dítě (viz. přílohy na konci článku). 
  • V případě nezaplacení zálohy, či nedodání nezbytné dokumentace, může dojít po předchozím upozornění ke stornování přihlášky, vrácení zálohy a podstoupení rezervovaných míst náhradníkům.
  • V případě doplnění kapacity o nečleny Plaveckého klubu Bohumín, budou přijati pouze plavci

 Povinné dokumenty k dotované ceně: (všechny ke stažení na konci článku) 

  • Přihláška na příměstský tábor (Odevzdat kopii emailem do 25.6., fyzicky v den nástupu na tábor)
  • Monitorovací list podpořené osoby (Odevzdat kopii emailem do 25.6., fyzicky v den nástupu - podpořenou osobou je rodič dítěte, nikoliv dítě)
  • Smlouva o poskytování služeb péče o děti (Odevzdat / podepsat fyzicky v den nástupu)

  Kontakt:

 

Obvyklý denní režim

7:45 - 8:30        Příjem dětí - tělocvična ZŠ ČSA Bohumín

8:30                  Zahájení programu

9:00 - 10:30      Plavecký trénink (rozvoj techniky, kondice a hry)

10:30                Svačina

11:00 - 12:00    Dopolední herní blok (připraveny máme známé i netradiční hry, podle počasí v tělocvičně, na hřišti, nebo v městských sportovištích)

12:00                Oběd

12:30 - 13:30    Deskové hry a odpočinkový program

13:30 - 15:30    Odpolední herní blok

15:00                Konec oficiálního programu

15:00 - 16:00    Vyzvednutí dětí

 

Jeden den v týdnu máme vyhrazen pro celodenní výlet, ať už do blízké přírody, nebo na atrakce v okolí (U6, ZOO, Laser game atp.)

Program a časový harmonogram se může s ohledem na organizační důvody mírně upravit.

 

INFORMACE  PŘED NÁSTUPEM NA TÁBOR

Kde se budeme scházet?

  • Sraz první a každý další den budeme mít od 7:45 do 8:30 u vstupu do tělocvičny na ZŠ ČSA (zezadu u atletického oválu), kde bude naše základna.

Co první den s sebou:

  • Baťůžek - (na přenos plavek, ručníku, pití a svačiny). Každý den se děti budou přesunovat ze základny na bazén a zpět.
  • Bandaska na pití - Pití k doplnění bandasek budeme mít na základně (ZŠ ČSA). Na bazéně, v tělocvičně a jiných místech si budou muset děti nosit svou bandasku, kterou si vždy budou moci naplnit.
  • Oblečení na venek - sportovní oblečení a boty na venek, vše zohledňující aktuální počasí. Tenisky a převlečení do tělocvičny (Vše je možno nechat v uzamčené šatně po celou dobu tábora). Pokrývka hlavy!
  • Plavky, brýle, ručník, (cukle)

Partneři a sponzoři

děkujeme naším sponzorům