Plavecké příměstské tábory 2018 - 2021
Plavecké příměstské tábory 2021
Plavecké příměstské tábory
Závěrečnými třemi turnusy v roce 2021 jsme zakončili čtyřletý projekt Plaveckých příměstských táborů spolufinancovaných za přispění MAS Bohumínsko z evropských sociálních fondů.
Termíny táborů v roce 2021:
- 1. turnus - 5. - 9. července 2021 - realizováno
- 2. turnus - 12. - 16. července 2021 - realizováno
- 3. turnus - 19. - 23. července 2021 - realizováno
Program vhodný pro děti ročníků 2014 - 2006
Obvyklý denní režim
7:45 - 8:30 Příjem dětí - tělocvična ZŠ ČSA Bohumín
8:30 Zahájení programu
9:00 - 10:30 Plavecký trénink (rozvoj techniky, kondice a hry)
10:30 Svačina
11:00 - 12:00 Dopolední herní blok (připraveny máme známé i netradiční hry, podle počasí v tělocvičně, na hřišti, nebo v městských sportovištích)
12:00 Oběd
12:30 - 13:30 Deskové hry a odpočinkový program
13:30 - 15:30 Odpolední herní blok
15:00 Konec oficiálního programu
15:00 - 16:00 Vyzvednutí dětí
Jeden den v týdnu máme vyhrazen pro celodenní výlet, ať už do blízké přírody, nebo na atrakce v okolí (U6, ZOO atp.)
Program a časový harmonogram se může s ohledem na organizační důvody mírně upravit.
Cena:
Kč/týden/dítě
- V ceně celodenní pitný režim, svačina, oběd, vstupné, pronájmy sportovišť a doprava na výlet
- Platby bezhotovostně, číslo účtu: 2701305164 / 2010 (do zprávy pro příjemce uveďte: jméno a příjmení dítěte - tábor, např. Jan Novák - tábor)
Podmínky přijetí:
- Do 17. března 2021 mají přednostní právo přijetí členové Plaveckého klubu Bohumín
- Přijato bude prvních 20 dětí, jejichž rodiče se přihlásí formou emailu na adrese plavanibohumin@seznam.cz, do týdne od potvrzení přijetí zaplatí zálohu 1 000 Kč a následně pak nejpozději do 25. června dodají veškeré nezbytné dokumenty k přijetí - přihláška, karta účastníka, potvrzení o postavení na trhu práce. (Buďto předat fyzicky originály trenérům, nebo zaslat na email kopii a originály poté odevzdat v den nástupu na daný turnus.)
- Potvrzení o postavení na trhu práce a kartu účastníka nemusí dodávat rodiče, kteří je odevzdali již v předchozích letech a nedošlo u nich od té doby ke změně zaměstnavatele. U nich stačí pouze písemné prohlášení, že ke změně nedošlo
- V případě, že někdo z rodičů nedodá ve stanoveném čase nezbytné dokumenty, může dojít ke stornování přihlášky, vrácení zálohy a podstoupení rezervovaných míst náhradníkům.
- V případě doplnění kapacity o nečleny Plaveckého klubu Bohumín, budou přijati pouze plavci
- V případě, že by tábory byly zrušeny, bude platba vrácena v plné výši.
Dokumenty: (všechny ke stažení na konci článku)
Kontakt:
- Petr Šlachta, 724 942 932, plavanibohumin@seznam.cz
INFORMACE PŘED NÁSTUPEM NA TÁBOR
Kde se budeme scházet?
- Sraz první a každý další den budeme mít od 7:45 do 8:30 u vstupu do tělocvičny na ZŠ ČSA (zezadu u atletického oválu), kde bude naše základna.
Co první den s sebou:
- Baťůžek - (na přenos plavek, ručníku, pití a svačiny). Každý den se děti budou přesunovat ze základny na bazén a zpět.
- Bandaska na pití - Pití k doplnění bandasek budeme mít na základně (ZŠ ČSA). Na bazéně, v tělocvičně a jiných místech si budou muset děti nosit svou bandasku, kterou si vždy budou moci naplnit.
- Oblečení na venek - sportovní oblečení a boty na venek, vše zohledňující aktuální počasí. Tenisky a převlečení do tělocvičny (Vše je možno nechat v uzamčené šatně po celou dobu tábora). Pokrývka hlavy!
- Plavky, brýle, ručník, (cukle)
- 10 Kč mince, nebo žeton na skříňku na bazén