Plavecké příměstské tábory 2018 - 2021

Plavecké příměstské tábory 2021

Plavecké příměstské tábory

Závěrečnými třemi turnusy v roce 2021 jsme zakončili čtyřletý projekt Plaveckých příměstských táborů spolufinancovaných za přispění MAS Bohumínsko z evropských sociálních fondů.

 
 
Termíny táborů v roce 2021:
  • 1. turnus - 5. - 9. července 2021 - realizováno
  • 2. turnus - 12. - 16. července 2021 - realizováno
  • 3. turnus - 19. - 23. července 2021 - realizováno 
 
Program vhodný pro děti ročníků 2014 - 2006
 

Obvyklý denní režim

7:45 - 8:30        Příjem dětí - tělocvična ZŠ ČSA Bohumín
8:30                  Zahájení programu
9:00 - 10:30      Plavecký trénink (rozvoj techniky, kondice a hry)
10:30                Svačina
11:00 - 12:00    Dopolední herní blok (připraveny máme známé i netradiční hry, podle počasí v tělocvičně, na hřišti, nebo v městských sportovištích)
12:00                Oběd
12:30 - 13:30    Deskové hry a odpočinkový program
13:30 - 15:30    Odpolední herní blok
15:00                Konec oficiálního programu
15:00 - 16:00    Vyzvednutí dětí
 
Jeden den v týdnu máme vyhrazen pro celodenní výlet, ať už do blízké přírody, nebo na atrakce v okolí (U6, ZOO atp.)
Program a časový harmonogram se může s ohledem na organizační důvody mírně upravit.
 
 Cena:
 
     Kč/týden/dítě    
  • V ceně celodenní pitný režim, svačina, oběd, vstupné, pronájmy sportovišť a doprava na výlet
  • Platby bezhotovostně, číslo účtu: 2701305164 / 2010 (do zprávy pro příjemce uveďte: jméno a příjmení dítěte - tábor, např. Jan Novák - tábor) 

 Podmínky přijetí:

  • Do 17. března 2021 mají přednostní právo přijetí členové Plaveckého klubu Bohumín
  • Přijato bude prvních 20 dětí, jejichž rodiče se přihlásí formou emailu na adrese plavanibohumin@seznam.cz, do týdne od potvrzení přijetí zaplatí zálohu 1 000 Kč a následně pak nejpozději do 25. června dodají veškeré nezbytné dokumenty k přijetí - přihláška, karta účastníka, potvrzení o postavení na trhu práce. (Buďto předat fyzicky originály trenérům, nebo zaslat na email kopii a originály poté odevzdat v den nástupu na daný turnus.)
  • Potvrzení o postavení na trhu práce a kartu účastníka nemusí dodávat rodiče, kteří je odevzdali již v předchozích letech a nedošlo u nich od té doby ke změně zaměstnavatele. U nich stačí pouze písemné prohlášení, že ke změně nedošlo
  • V případě, že někdo z rodičů nedodá ve stanoveném čase nezbytné dokumenty,  může dojít ke stornování přihlášky, vrácení zálohy a podstoupení rezervovaných míst náhradníkům.
  • V případě doplnění kapacity o nečleny Plaveckého klubu Bohumín, budou přijati pouze plavci
  • V případě, že by tábory byly zrušeny, bude platba vrácena v plné výši.
 
Dokumenty: (všechny ke stažení na konci článku)
 
 Kontakt:

INFORMACE  PŘED NÁSTUPEM NA TÁBOR

Kde se budeme scházet?

  • Sraz první a každý další den budeme mít od 7:45 do 8:30 u vstupu do tělocvičny na ZŠ ČSA (zezadu u atletického oválu), kde bude naše základna.

Co první den s sebou:

  • Baťůžek - (na přenos plavek, ručníku, pití a svačiny). Každý den se děti budou přesunovat ze základny na bazén a zpět.
  • Bandaska na pití - Pití k doplnění bandasek budeme mít na základně (ZŠ ČSA). Na bazéně, v tělocvičně a jiných místech si budou muset děti nosit svou bandasku, kterou si vždy budou moci naplnit.
  • Oblečení na venek - sportovní oblečení a boty na venek, vše zohledňující aktuální počasí. Tenisky a převlečení do tělocvičny (Vše je možno nechat v uzamčené šatně po celou dobu tábora). Pokrývka hlavy!
  • Plavky, brýle, ručník, (cukle)
  • 10 Kč mince, nebo žeton na skříňku na bazén

Partneři a sponzoři

děkujeme naším sponzorům